Før du går ind i erhvervslivet

1. Hvorfor skulle der være nogen ville gøre forretninger med dig?

Dette kunne være det første spørgsmål, som du skal spørge dig selv før noget andet. Du fik at kræve dig selv til et svar på dette. Hvorfor dælen på jorden ville nogen betaler for denne “skrammel” du sælger? Yup, “Junk”, som jeg udtrykte det. Det er ligegyldigt, hvor godt dit produkt er at være i øjet på andre, det er bare endnu et stykke af produktet i en havet pulje af andre lignende produkter.

Så stadig være meget stolt af dit produkt eller service? Virkelig du er 100% stolt af det? Du sandfærdigt og dybt tror folk ville være dumme ved ikke at købe fra dig?

Nå… du har bestået den første barriere! Du er klar til at gå til næste fase.

2. den grundlæggende virksomhedsbehov 3 ting: advokat, CPA og kreative eller skøre fyr, der kunne meget vel være dig.

Næsten alle virksomheder får selv for de første to. Det er forståeligt nok så. God kreativ person er virkelig svært at finde, svært at administrere, og du vil aldrig sikker på hvad du betaler for.

Hvert etableret og betydelig virksomhed ved den kreative side spiller en tungere vægt end advokat og CPA. CPAS og advokater kan hjælpe dig, når du er deroppe. Men på det tidlige stadium når din virksomhed er stadig et spædbarn, din forretning levende eller dø afhængigt af det business branding aktiviteter på områder som business identiteter, logoer, marketing kampagne, reklame kopi og business slogans.

Nu er du nødder nok? Har folk ringer du nødder?

Hvis så, er du klar til den næste fase! Giv dig selv en “Cheers”!

3. sang til din egen? Du fik at fremme dig selv på alle mulige måder.

Gøre dem alle. Ja, gør uanset muligt at få din virksomhedsnavn at være deroppe! Få din Business mærke at blive bemærket af andre. Der mere jo bedre!

Erhvervslivet kan kommer bare og går så hurtigt, før nogen kunne hører om dem. Folk har travlt, hvad de sig? De er ligeglad om du og din virksomhed. Hvorfor skal de sig? Få alvorlige. Gøre alt du kan eventuelt og med rimelighed råd at gøre. Men pas på; Du må ikke vildlede andre, fordi det vil give bagslag hurtigt nok til at tørre din virksomhed.

Har du “Synge til dine egne self”? Så du har bestået! Gå videre til næste fase…

4. stor beslutning: Kunne du vinde konkurrencen.

Det er meget sandsynligt, at du indtaster en overfyldt business markedet når du først begyndte. Tage en hård og tættere ser på hvad andre karle gør; hvad dine konkurrenter gør lige nu kunne påvirke din virksomhed betydeligt.

På dette tidspunkt, du fik at beslutte: er du kommer til “Head to Head” kæmpe? Konkurrerer på bedre kvalitet? Skør prisstrategi? Ekstra Mile serviceniveau? Bedre Marketing kampagne? eller hvad ellers? Eller du vil undgå alt dette, og Opret din egen niche, hvor du er leder?

Hvis du har besluttet at tilbyde de samme eller meget lignende produkt til samme pris, men din marketing materialer ikke ser halvdelen så godt som dine konkurrenter… Hey, er du i store problemer! Hvis du opladning halve sammenlignet med andre, så er det stadig okay at “Look” billige, blot fordi du er “Billigere” alternativ hvor folk leder efter.

5. markedsføring er dybest set bare et spørgsmål Perception.

“Opfattelse” er bare et andet fancy ord for tanker. Tanke af offentligheden har i tankerne om du og virksomheden “God” eller “Dårlig”. Gode sælgere styre opfattelsen mere på personligt plan ligesom at sætte på pæn kulør, meget flot smil og oprigtig stemme, fast håndtryk… etc.

Og din business marketing kampagne skal bestræbe sig på at opnå tilsvarende virkninger. Og det skal være på et mere abstrakt niveau ved at have en attraktiv firmanavn, øje fange forretningsgrafik, professionelt klædt op personale. Enhver ting, der bare kan forføre og overtale en potentielle besøgende til at blive betalende kunde.

6. din virksomhed identitet; Din virksomhed egenkapital.

Firmanavnet, logoet, forventede Business ser, offentlighedens opfattelse, anerkendelse, eller selv hengivenhed hvis der er; disse er afgørende for virksomhedens succes. Store virksomheder betale rutinemæssigt big buck ligesom millioner dollars for disse aspekter for virksomheden.

Din Business-Identity skal være velorganiseret at målrette på ønskede marked. Det er, hvad betegnes som “Ansigt” side, den side, hvor offentligheden altid ser først. Arbejde på raffinering det så det virker vidundere. Forbedre det for at få bedre og endnu bedre, og derefter beskytte det, og skattet som din elskede!

Yup, er der så mange mennesker, der har lige købt en klar business. Men hver gang de kører en ny marketingkampagne, de har tendens til at falde i fælden med fremspringende en forskellige virksomhedsbillede og kigge. Virkelig, ikke nogensinde gør sådanne fejl som en amatør.

Konsekvent holde fast på business branding strategi at din har valgt på den meget tidlige fase. Dette er din Business egenkapital. Ved hele tiden business-look, får du offentligheden forvirret, og værre endnu, hvis de kan se at du selv ikke har den grundlæggende respekt for din forretningsidentitet.

Ikke ødelægge business egenkapital; Du skal være yderst bekymret med din virksomhedsbillede til offentligheden. Det har sin egen personlighed. Det har til at skille sig ud fra resten. Det har klart signal til den målrettede marked: “Her er, vi kommer til os”, “får os i dag”.

Gøre elsker din forretning, ligesom du elsker dig selv.