8-grunde alle ikke-profit har brug for en hjemmeside…

En nonprofit organisation kan drage fordel af internettet for mindst otte formål:

reklame

offentlig uddannelse

fundraising

frivillig rekruttering

servicelevering

Advocacy

forskning

kommunikation

Lad os se på korte eksempler på hver af disse anvendelser igen.

Reklame

Gode steder fÃ¥ opmærksomhed. Opmærksomhed eller bevidsthed er præcis, hvad alle non-profit brug for… det fremskynder fundraising indsats, og forbedrer alle følgende væsentlige behov:

Offentlig uddannelse

Der er en fin linje mellem snuppe offentlighedens opmærksomhed og uddanne offentligheden om et vigtigt socialt problem eller årsag.

Uanset hvad mission statement for din non-profit organisation er, skal det blive præsenteret med klarhed for de forskellige “offentligheder”, som alle ikke-profit skal have indflydelse, hvis de skal blive en succes.

Alle organisationer har flere forskellige “offentligheder”, som de skal have indflydelse pÃ¥ en positiv mÃ¥de for at opnÃ¥ deres organisatoriske mÃ¥l.

Nogle af disse “offentligheder” er:

Centre indflydelse

lokale organisationer

embedsmænd og afdelinger

andre ikke-overskud

frivillige

donorer

etc. etc.

En korrekt udformet og strategized websted kan nÃ¥ alle disse “offentligheder” koste effektivt og med øjeblikkelig “opkald til handling.

Fundraising

Store summer af penge nu skifter hænder over internettet. En tidlig barriere for online fundraising var den oplevede usikkerhed omkring online finansielle transaktioner. Med dramatiske forbedringer i online sikker datatransmission er dette ikke længere et problem.

Nu er der flere måder for donorerne til at gøre direkte donationer uden at bekymre dig. Flere selskaber tilbyder sikre metoder til at udføre online finansielle transaktioner.

PayPal og Amazon nu give frie mekanismer for korrekt indberetning af kreditkort donationer til ikke-profit… eliminerer behovet for non-profit at eje og administrere deres eget kreditkort sælgerkonto… og gemme organisationen pÃ¥ transaktionsgebyrer.

En anden fordel for online kreditkort donationer er, at de er normalt større beløb… og givet oftere i løbet af Ã¥ret.

Den største enkelte fordel af et godt udformet almennyttig websted er, at du nu Ã¥bner hele online-verdenen… næsten en milliard brugere (og voksende) over hele verden… din organisationer behov og mÃ¥l. Det er ikke usædvanligt for organisationer modtager betydelige donationer fra fremmede, der bor i udlandet. Disse folk vil har fundet dig pÃ¥ world wide web, føler en affinitet til dit mÃ¥l… og donere penge ved hjælp af formularen online og deres kreditkort.

Opbygning af en donor database tillader organisation til at “gÃ¥ tilbage til brønden” søger yderligere donationer til specifikke projekter, behov eller generel støtte.

Frivillig rekruttering

Frivillig rekruttering og ledelse er et godt udviklet og dokumenteret brug af internettet. Internettet giver mulighed for en ny og effektiv mÃ¥de for folk at støtte almennyttige organisationer ved at blive virtuelle frivillige. Virtuelle frivillige har mere kontrol over deres tid og lethed, hvormed arbejder hjemmefra, fordi de drage fordel af bekvemmeligheden i online kommunikation. Alle de faktorer, der motiverede frivillige face-to-face stadig virke kraftigt over internettet. En Ã¥nd af samfund og personlige relationer trives rigeligt i cyberspace. Naturligvis har mange nonprofits effektivt anvendes deres tilstedeværelse pÃ¥ nettet til rekruttere frivillige, der dukker op i deres lokaler. Anerkende frivillige… en vigtig komponent for at udvikle en stærk frivillig er gjort enkel og let via et websted.

Servicelevering

Vores økonomi er i stigende grad baseret på rettidig udveksling af oplysninger, alle vellykkede ikke-profit skal levere de rigtige oplysninger til den rette person, på det rigtige tidspunkt.

Et websted er en kraftfuld måde at levere tjenester til disse organisationer i færd med at give mennesker med oplysninger. Da dette omfatter næsten alle ikke-profit, bliver behovet for og fordelene ved et websted tilgængelige 24-timer om dagen, syv dage om ugen, indlysende.

Advocacy

For at mobilisere mennesker omkring et problem, mÃ¥ en organisation fÃ¥ ordet ud hurtigt og give folk med praktiske værktøjer til at reagere. Fordi det er sÃ¥ nemt at opdatere et websted og have de vitale oplysninger tilgængelige øjeblikkeligt, er internettet en perfekt mÃ¥de at tilskynde folk til at handle om spørgsmÃ¥l, der meget, der vedrører dem. Rettidig indsats indberetninger kan sendes via e-mail til forskellige organisation vedligeholdes databaser… straks. Det er nemt at svare pÃ¥ en opfordring til handling, nÃ¥r man kan email ens lovgivningsmæssige repræsentanter eller link til andre frivillige BBS’er pÃ¥ internettet. Tværs forbinder med andre ligesindede organisationer giver en “synergi af handling” det ville være umuligt med en godt udformet webtilstedeværelse.

Forskning

Forskning kan antage mange former. En organisation kan ønske at holde med juridiske, politiske, videnskabelige eller andre mission relaterede udvikling. Alternativt kan det ønsker at lære om grant at få muligheder.

To fremragende udgangspunkter for næsten enhver form for søgning er Google og Yahoo. Sandsynligvis er den bedste bibliotek der udelukkende nonprofit organisationer på nettet handling uden Borders websted. Dette omfatter en side af fundamenter og links tilbyder give muligheder. Tværs forbinder med disse organisationer giver en vidunderlig netværk mulighed og fører som regel til yderligere muligheder for alle de tilknyttede organisationer.

Kommunikation

Det ville være svært at understrege nok fordele, koste besparelser eller mange dyder af e-mail. Email tilbyder bedst fra telefonen og mail. Det er så hurtigt og så pålidelig som telefonen, mens du kompensere for skrøbelighed af menneskelige hukommelse ved at bevare en skriftlig dokumentation, som gør mailen. Yderligere, email tillader asynkron kommunikation, hvilket betyder, at man kan læse sin email på den ene er egen tid, snarere end skulle afspille telefon tag. Selvfølgelig, tilskynder det også klarhed i udtrykket ved at forblive en form for * skrevet * kommunikation.

Websteder lette e-mail korrespondance, når de foretager offentligt tilgængelige e-mail-adresserne på organisation personale. Websteder kan tilbyde valgmuligheder, som sender en besked så bekvemt som udfylder en formular. De kan også påberåbe sig en email mailer på mange browsere, når besøgende på et websted klikker på højre knap.

Hvis du er bekymret for at fÃ¥ for meget e-mail, overveje mere end du har tid til at besvare, kassere enhver e-mail leveret af US Postal Service og i tid du gemme for at besvare de fÃ¥ e-mail-meddelelser, du er heldig nok til at modtage. De vil sandsynligvis være mere værdifuld, mere interessant og du vil være i stand til at reagere pÃ¥ dem hurtigere med bedre resultater end de fleste af dine indgÃ¥ende “snail mail”. 🙂

I summation… de stærke fordele nydes af alle non-profit organisationer, lige fra udvikling af en brugerdefineret hjemmeside, er mange og varierede. En stærk web-tilstedeværelse giver et solidt økonomisk grundlag for yderligere indtægter (donationer), omkostningsbesparelser og forbedret service til medlemmer, frivillige og den brede offentlighed. Da de fleste ikke-overskud er underbemandet… dramatiske labor opsparing og forvaltning effektivitetsgevinster opnÃ¥et med et omfattende websted kan betyde forskellen mellem succes eller fiasko… vækst eller overlevelse!